Ko je glavna zvezda vašeg života?

Zamislimo da svako od nas ima svoj lični Univerzum i da mi zapravo jesmo centralna zvezda našeg Univerzuma, ona koja zrači posebnom energijom, i svojim zracima obasjava sve druge planete oko sebe, odnosno sve druge ljude i sve događaje oko sebe. 

Mi svakog dana svoju energiju, sebe i svoj sjaj, usmeravamo ka svetu oko sebe i dopuštamo da se zrak refleksijom preko drugih nama ponovo vrati. Ono što dobijamo od drugih je zapravo odgovor na ono što mi šaljemo njima kao poruku o nama. I baš kako zakon privlačenja poručuje - kako zračimo tako i privlačimo. Koliko sijamo i kako sijamo biće nam jasno od odgovora koji nam se vraća od druge strane. Kada pažnju usmeravamo ka spolja, često zaboravljamo da smo mi ta centralna zvezda u sopstvenom životu, da smo mi to Sunce koje bi moglo da sija svojim najlepšim i najjačim zrakom, baš kao ovo Sunce koje volimo da nas obasjava sa neba. Sve ostale zvezde  i planete na nebu su oko nas i imaju uvek veze sa nama, ali smo mi ta centralna tačka oko koje se vrti svet sa kojim živimo. 




Zaista je važno prepoznati zvezdu u sebi, onu koja blista iz centra našeg bića i hrani svet oko sebe, svojom jedinstvenom lepotom i energijom. Zrak koji naša zvezda šalje je poseban, on blista određenom frekfencijom i obasjava ona bića i stvari koja su na toj ili nekoj sličnoj frekfenciji. Mi ne možemo videti ono što nam nije poznato. A sve što nam je poznato već je u nama samima, već je doživljeno, proživljeno i deo je naše  prošlosti. Mi možemo da sijamo iz naše prošlosti i da gledamo iznova i iznova ono što nam je poznato, a možemo i da podesimo frekfenciju na neki viši nivo i da svojim novim zrakom obasjamo ono što do tada oku našem nije bilo vidljivo. Ovaj svet živi na različitim nivoima, na različitim talasnim dužinama, u različitim ravnima, a na nama je da odaberemo na koji talas, na koju ravan ćemo da se prebacimo. Baš kao kada biramo radio stanice - postoje kratki, dugi, srednji radio talasi i tu opet biramo stanice, one koja su u skladu sa našom energijom. Ukoliko smo vedri i raspoloženi pustićemo razigranu stanicu, za djuskanje, skakanje, neki pop. Ukoliko smo melanholični naćićemo neki bluz, ako smo puni energije pustićemo neki rock ili heavy metal. Možemo pustiti i muziku za svoju dušu i povući se u sebe a ako želimo da se povežemo sa narodom oko sebe eto i takve - narodske muzike...sve je tu, samo je pitanje iz kog dela sebe biramo stanicu koju ćemo slušati i koja će nam bojiti dan. Isto je tako i sa ljudima oko nas, i sa situacijama koje privlačimo k sebi. Nema dobrih ljudi kojima se dešavaju loše stvari a ni obrnuto. Samo što smo mi jedna mreža raznih frekfencija, razni radio talasi prolaze kroz nas, mešaju se, ponekad je zvuk nejasan, šuštav, nekada je tu buka nekada praznina a nekada baš ubodemo dobru FM stanicu i kažemo "ovo je kao da sam ja DJ ove stanice". Svu tu mrežu raznih frekfencija čujemo i doživljavamo kao da nam dolazi od spolja, i često nam smeta, ne sviđa nam se. Važno je setiti se da smo mi uvek taj DJ koji bira muziku čak i kada dopušta da sluša ono što mu ne prija, što je već neko drugi odabrao. Mi biramo čak i kada mislimo da ne biramo i na nama je šta ćemo odabrati da slušamo sada. Mi jesmo ta zvezda koja zrači i privlači. Mi smo i taj DJ i ona zvezda koja peva, sve smo to mi! Slobodno možemo reći da za nas i nema drugih ljudi, već samo refleksije nas samih u drugima, i da mrežu talasa krojimo mi iz našeg centra. Tačnije mi biramo talase na koje ćemo se nakačiti. Zvuči prilično (ego) centrično i možda samoodnosno, usamljenički a zapravo je obrnuto, tu baš leži naša povezanost sa svetom oko nas, sa svim drugim ljudima i događajima, sa svim zvezdama, planetama, asteroidima i čitavim Univerzumom. I zato, razmislite kojom frekfencijom danas sijate, na kojim ste danas talasima, kakvu radio stanicu danas slušate, ko je danas vaš DJ, koju "zvezdu" slušate, s kim danas komunicirate. Da li stalno slušate isto, staro, dobro poznato. Da li dopuštate da neko drugi odabere stanicu koju ćete vi slušati? Ili ste možda naišli na nešto sasvim drugačije, a možda ste i neku staru pesmu danas čuli nekim novim uhom, i doživeli je sasvim drugačije nego do sada? Čak iako ste na radiju naišli na neku "budalu" koja priča i svojim glasom nervira vas, zapitajte se kakve veze ona ima veze sa vama. Koja to sad planeta kruži ili neka čudna kometa proleće vašim solarnim sistemom. Ako ste ubeđeni da nema veze sa vama jer vam je iritantna, daleka, nebliska, zapitajte se da li ima veze sa nekim vašim pretkom. Hm? I onda kako da nema veze sa vama, kada ste od  tog čukundede ili čukunbabe potekli i sada na neki čudan način on(a) živi u vama. Zapitajte se na kog pretka ste se danas nakačili i čiju radio stanicu danas slušate. Sviđa li vam se "muzika" koju sada slušate? Uvek može tako a može i nekako drugačije, samo je pitanje kako se osećate na talasima na kojima ste, u kom ste danas "vibe"-u. Umesto da se nervirate zbog toga što je neko pustio pogrešnu radio stanicu ili izrekao nešto što vas je pogodilo i upropastilo vam dan, podesite sebe na drugu frekfenciju, odaberite baš vašu radio stanicu ili je iskreirajte sami (preko Youtube-a sve može :-). Ako vam ne ide, ma zapevajte, iskomponujte vašu pesmu i budite vi ta zvezda koju danas slušate. A od sutra ujutro, pre nego što krenete u dan dobro promislite kakva "muzika" vam se sluša, kakva boja vam se nosi, na kojim talasima bi voleli da budete, i budite svesni da time birate i frekfenciju tog dana i time ste već postigli mnogo. Time ste vi sami sebi obojili taj dan, i time ste već puno učinili u kreaciji sopstvenog života.







Коментари

Популарни постови са овог блога

Čemu nas uče odnosi? (iz ugla Venere u Vodoliji)

Od čega smo satkani